7.4.2017

Keväthuivi

 Tämän huivin aloitin elokuun ensimmäinen päivä viime vuonna eli 10 kuukautta tähän meni. Alku meni raita silloin, toinen tällöin -tahdilla mutta viimeisen parin viikon aikana neuloin huivista varmaan puolet. Kevättä varmaan on rinnassa kun minä kaipaan raikkaampia sävyjä.
 Huivi on ilmaisohje nimeltään Zigzag Stripes Wrap .  Ohje on Holst Supersoftille mutta koska olen ihastunut tähän Holst Coastiin huivilankana niin siitähän minä tietenkin aloin sävyjä tälläämään yhteen. Ennenkin olen maininnut että olen niitä vähän hamsteroinut. Käyttämäni värit ovat kaikki jotenkin puuterisia ja raikkaita. Tuo punaisehko on redcurrant, ruskea cocoa, vaalea on ivory ja vihreä, jota on vähiten, se on honeydew.
 Ja tämä huivi... Se on ihana! Vaikka se on leveä kuin mikä ja pituuttakin löytyy niin se menee silti nätisti kahteen kertaan kaulan ympäri eikä tee takin alla tiukkaakaan. Mallineule on yksinkertaista siksakkia eli kavennuksia ja levennyksiä aina samassa kohdassa. Toimisi varmasti myös kapeampana raitana liukuvärjästystä langasta.

Lanka: Holst Coast, yhteensä 150g
Puikot: 3mm


11 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Ihanan raikkaat värit! Holstilla on kyllä upeita sävyjä.

Pipo-otus kirjoitti...

No on kyllä ihana! (: Ja supersöötti on kissa myös. <3

Anonyymi kirjoitti...

Katoinkin, että ompa kivannäköistä lankaa. Ja sehän oli minunkin suosikkiani Holstilta. Huivia minulla ei siitä vielä olekaan, mutta tulee olemaan...
M&

Päivikki kirjoitti...

Voi, miten kaunis huivi! Olen kuullut Holst langasta, mutten ole itse vielä päässyt tutustumaan, mutta siun lähikuvat näyttävät, että lanka on herkullista.p

Lankakeiju kirjoitti...

Upea huivi!

Sanna kirjoitti...

Hieno! Hyvät värit ja mukavan iso :)

Aino P. kirjoitti...

Hieno on! Ja näyttää tosiaan jus passelin kokoiselta!

Riitu, Koti männikössä kirjoitti...

Mukavasti kokoa ja näköä : )

Kristiina/Käsin tehty Ihan Itse kirjoitti...

Näyttää tosi hyvältä!

AnniKainen kirjoitti...

Kylläpä on oikein keväinen, kaunis huivi ja lämmittää varmaan kesälläkin :)

Anonyymi kirjoitti...

Minkä kokoinen huivi on?