2.7.2007

Puolukka

Tämä puolukkainen, cavernin innoittama ylösalaisinraglanneuletakki (mikä sanahirviö), valmistui jo joku viikko sitten. Napit olivat hakusassa, kunnes kirpparilta löytyi iso pussillinen näitä ja monessa värissä. Punaiset pääsivät tähän neuleeseen.

Lanka: Bom-Ull, 320g, väri 01853
Puikot: 3 1/2


Koko ajan täällä neulotaan lisää. Mulla taitaa olla riippuvuus näihin ylösalaisin-neulottaviin (tai sitten vain niin inhoan saumojen ompelua), sillä nyt puikoilla on Novitan Bambua. Ompa muuten pehmoinen lanka! Tästä lisää myöhemmin, jos tuotoksen pystyy julkisesti esittelemään...


6 kommenttia:

Sini kirjoitti...

Toihan on samantapainen ku Buttony, joka on ollut mulla ikuisuuden listalla. Tyksin tosta sivussa olevasta nappilistasta :D

Nasti kirjoitti...

No just tuon Buttonyn kuvan näin myös joskus ja siitä se idea lukuisiin nappeihin ja nappilistan sivullesiirtoon kai tulikin. En vain muistanut enää että missä olin kuvan nähnyt :)

Jatta kirjoitti...

Kaunis neuletakki! Itselläni on (osto)neuletakki jossa myös nappilista sivulla, rakastan sitä! Voisi kyllä tehdä toisenkin, varsinkin nyt kun Sini linkkasi valmiiseen ohjeeseen..

CharlienEnkeli kirjoitti...

Ihana-ihana-ihana tämä puolukka!

villamokka kirjoitti...

Hei toi puolukkainen on ihana! Samaa lankaa olen hamstrannut, kerrotko mikä tiheys sileässä sinulla oli 31/2 puikoilla? Vyöte tarjoaa peräti 41/2 puikkokooksi.

Nasti kirjoitti...

Tiheydeksi mulle tuli 18s ja 28krs. Mulla on taipumus neuloa tosi löysää, joten otan aina pienemmät puikot kuin vyötteessä. Ja kiitos kehuista, itsekin tykkään :)